شهید

بگذارید نام و یاد شهدا رنگ ثابت زندگی روزمره ی ما باشد. (مقام معظم ولایت)

شهید

بگذارید نام و یاد شهدا رنگ ثابت زندگی روزمره ی ما باشد. (مقام معظم ولایت)

همچنان وبلاگ نویس هستم

چندین هزار امید بنی‌آدم    طوقی شده به گردن فردا بر

هنگام ایجاد این وبلاگ، گمان می‌کردم زود به زود با یک مطلب مفصل (البته نه لزوماً مطوّل) به روز خواهد شد. هر چه زمان می‌گذرد، فردای مورد نظر شاعر از راه نمی‌رسد. با خود گفتم منتظر فردا و فرداهای دگر نمانم و زود به زود چیزکی بنگارم. کوتاه یا بلند، ساده یا پیچیده، مهم یا کم اهمیت و هر آنچه در توان بود انجام دهم تا چراغ وبلاگ را خاموش نبینید. همواره عرض کرده‌ام که: «نوشتن – هر نوشتنی – از نانوشتن بهتر است»؛ خوب است که خود این اصل مسلّم را به کار بندم و از این روست که این یادداشت در وبلاگ قرار می‌گیرد. خلاصه اینکه بنده همچنان وبلاگ نویس هستم. به شهادت همین یادداشتی که در حال مطالعه هستید، به شهادت عشق و علاقه‌ای که به وبلاگ‌هایم دارم، به شهادت نگاهی که دوستان به وبلاگ‌های بنده دارند و سرانجام به شهادت ناسزاها و توهین‌هایی که همه روزه در بخش نظرات وبلاگ‌هایم از طرف دشمنان و منافقین درج می‌شود.

این‌جانب همچنان وبلاگ نویس هستم، لطفاً همراهی کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 آبان 1388 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
دوست داشتی یه سری هم به ما بزن

بچه بسیجی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://na3lehozo0r.blogfa.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام .
وبلاگ جدید مبارک .ما که یادتون نرفته ؟
هروقت پاتکی زدید اول ما رو خبر کنید تا بیایم یادواره ونظرمون رو در بارش بدیم .

التماس دعا

یا علی

سلام بر بسیجی
از شما متشکرم و خدمت خواهم رسید.
دعا بفرمایید.

طیبه شنبه 23 آبان 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.basijansarolzahra.parsiblog.com

سلام
خبر خوبیه خیلی خوشحال شدیم
لتماس دعا.

سلام
از لطف شما متشکرم.
محفوظ باشید.

علی آخوندزاده دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.kimia.blogfa.com

سلام
«نوشتن – هر نوشتنی – از نانوشتن بهتر است»
این جمله را اصلاً قبول ندارم . نمی دانم با چه استدلالی این جمله را می گویید
یا علی

سلام
با همین استدلالی که مشاهده می کنید. برای یک نویسنده نوشتن یک مطلب کوتاه و کم بها بهتر از مدتی طولانی ننوشتن است.
-
متأسفانه شما مدت کمی در کلاس حضور داشتید، در این باره مفصل توضیح داده ام.
به این معنی نیست که هر کس هر چه بنویسد خوب است، این جمله را به هنرجویانی عرض می کنم که در مسیر صحیح گام بر می دارند و در نوشتن تنبلی می کنند.

علی آخوندزاده سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 08:49 ق.ظ http://kimmiaa.blogfa.co

سلام استاد
من یه مدتی نبودم و الان اومدم میبینم باز یه ادم مریض به اسم من نظر داده کاری با نظرش ندارم اما نمیفهمم چرا اصرار داره این کارو بکنه و با اسم من نظر بده
التماس دعا

سلام
اصطلاح "آدم مریض" جای تأمل دارد.

یک دوست دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام
کم کار شدید؟ با توجه به اینکه از اول با قطبی خوب نبودید گفتم حتما از باخت جلوی اردن حرف می زنید.
خدا نگهدار

سلام بر دوست
آن زمان که بنده گفتم قطبی مربی بزرگی نیست و در قهرمانی پرسپولیس کاشانی و استیلی بیش از همه مؤثر بودند، تنها بودم. بعدها چند مربی لیگ برتری هم انتقاد کردند. اما اکنون دیگر انتقاد از قطبی هنر نیست و خیلی ها به ناکارآمدی او پی برده اند. اکنون گاهی انسان فکر می کند نکند قطبی در حال تیشه زدن به ریشه فوتبال کشورمان است و نکند او جاسوس باشد.
این گمانه آخری خیلی هم بی راه نیست و شاید در باره اش نوشتم.
دعا بفرمایید.

باران دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

فراموش نکنید قطبی در مراسم تحلیف احمدی نژاد شرکت کرد.
راستی... یه خبر:
اعلام یک هفته عزای عمومی در آکسفورد به مناسبت فوت دکتر کردان ...

بله یک جاسوس هر جا بتواند حضور پیدا می کند.
-
خدا جناب کردان را رحمت کند، دستش از دنیا کوتاه است و وظیفه ما دعا کردن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 03:25 ب.ظ http://iransport.net/News/image_news/ghotbi_afshin_6.gif

اگر به حیات وحش علاقه مندین این عکس میمون را ببینین حتما خوشتون میاد
web من را هم کلیک کنید عکس پیدا میشه

http://iransport.net/News/image_news/ghotbi_afshin_6.gif

ایشون که افشین قطبی هستند؟!

باران پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

با سر مربی شدن قطبی برای جام جهانی رفتن که فرصت کمی بود موافق بودم. ولی حالا که تیم ملی به یک بازسازی جدی نیاز دارد اصلاً نمی توان به او اعتماد کرد .
جاسوس بودن قطبی بر اساس چه دلیلیست؟ مگه چه کار کرده؟

دلایل بنده کاملا شخصی است و هیچ مبنای حکومتی ندارد.
اگر لازم شد در باره اش خواهم نوشت.

ممرضا سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 05:57 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
با توجه به اینکه سرمون خلوت شده جهت عرض ادب خدمت رسیدیم.عیدقربان-هفته بسیج-میلاد امام هادی(ع)واز همه مهمتر عید غدیر را خدمتتون تبریک عرض نموده و امیدوارم روز به روز بر دشمنان وبلاگتون اضافه به تا بیشتر حقانیتتون ثابت بشه.
مرگ بر آمریکاو همه ی کسانی که سنگشو به سینه می زنن.
درود بر رهبر عزیزمان.التماس دعا

سلام بر شما
از لطف شما متشکرم .

دعا بفرمایید.

امیر رضا یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 04:19 ق.ظ http://reza98m.persianblog.ir

سعی کنید یاد شهدا را سیاسی نکنید

سلام. سیاست ما عین دیانت ماست.
بنده که از ۱۳ سالگی در جبهه بوده ام می دانم که شهدا چگونه بوده اند و به یاری خدا خودم هم همان گونه خواهم بود. امریکا و اذنابش خیلی دوست دارند شهدا را مرده برای هیچ فرض کنند و بنامند، اما شهدا برای اعتقادشان جنگیدند و ولایت محوری و دشمن ستیزی از اصلی ترین اعتقاداتشان بوده و هست.
این گونه است که ما پیرو ولایت و دشمن ستیز هستیم. در غیر این صورت شهادت معنایی ندارد!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد