شهید

بگذارید نام و یاد شهدا رنگ ثابت زندگی روزمره ی ما باشد. (مقام معظم ولایت)

شهید

بگذارید نام و یاد شهدا رنگ ثابت زندگی روزمره ی ما باشد. (مقام معظم ولایت)

چه کسی دروغ می‌گوید؟

اشاره: همان گونه که در تصویر مشاهده می­‌کنید و در ایام انتخابات هم زیاد دیدید، مدعیان اصلاحات دروغ را ممنوع نمی­‌دانستند، بلکه «دروغ ممنوع» را ممنوع اعلام کردند، یعنی دروغ را آزاد اعلام کردند. جالب اینکه رئیس جمهور قانونی و منتخب مردم و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب را به دروغ­‌گویی متهم کردند و از همان ابتدا دروغ و تهمت و توهین و بی­‌ادبی و خشونت را، روی­‌کرد اصلی خویش قرار دادند.


 میرحسین موسوی با چند دروغ بزرگ پا به عرصه­‌ی رقابت­‌های انتخاباتی گذاشت. نخست اینکه خود را معتقد به ولایت فقیه و پیرو رهبر معظم انقلاب معرفی کرد. دیگر اینکه مشی خود را قانون گرایی با محوریت قانون اساسی اعلام کرد و مهم­تر از همه اینکه مدعی شد پیرو حضرت امام خمینی (ره) می باشد. این دروغ­‌ها باعث شد بخشی از امت شهید پرور – که ساده دل تر بودند - به سمت میرحسین تمایل پیدا کنند. همان موقع با اینکه این جانب می­‌دانستم میرحسین در چه حال و هوایی سیر می­‌کند، اما عرض کردم میرحسین خطری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و دلایل خود را نیز اعلام کردم [لینک]. جدی شدن رقابت باعث بروز چهره واقعی میرحسین شد. آنجا که غرور و نخوت خود را ، تمام قد در معرض نمایش قرار داد؛ آنجا که بارها و بارها به رئیس جمهور منخب مردم تهمت دروغ زد، او را مسخره کرد و از بدیهی­‌ترین اصول شناخته شده اخلاق و ادب دوری جست و آنجا که با نفاق شیطانی، سعی در انحراف افکار عمومی و گل آلود کردن جریان شفاف خدمت رسانی شد.

از آنجا که دروغ دیرنمی­‌پاید، هر چه از بمب خبری ورود میرحسین به عرصه انتخابات دهم گذشت، هواداران اندکش، کمتر شدند، چرا که اصولاً اغلب ایشان طرف­دار میرحسین نبودند، بلکه ارادتمندان امام خمینی(ره) و دل بسته اسلام ناب محمدی(ص) و نظام مقدّس جمهوری اسلامی بودند و فریب ظاهر دروغین میرحسین را خورده بودند. بخشی از مردم غیور و انقلابی که دور میرحسن جمع شده بودند، بلافاصله سؤال­‌هایی پرسیدند که هیچ گاه پاسخ داده نشد.

مردم از میرحسین می­‌پرسیدند: از کدام امام سخن می­‌گویی؟ اگر منظورت امام خمینی(ره) است، که امام همواره تعریف دشمن را نشانه انحراف می دانستند [لینک]، پس چرا امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی برای تو (میرحسین) هورا می­‌کشند. چرا منافقین از تو طرف­داری می‌کنند؟ چرا به نظام تهمت می­‌زنی؟ چرا برای ادعای تقلبت حتی یک دلیل نداری؟ تو که دم از قانون می­‌زدی، پس چرا پس از انتخابات و پس از سخنان رهبر انقلاب و اعلام نظر شورای نگهبان، مردم را به خیابان کشاندی تا آن جرائم اتفاق افتاد؟ وقتی آن جرائم اتفاق افتاد، چرا با بیگانگان و دشمنان هم‌نوا و هم­‌داستان شدی؟ چرا رسانه­‌های امریکای جهان خوار و انگلیس کثیف از تو حمایت کردند؟ تو که خود را بسیجی می‌دانستی، چرا طرف دارانت با اشاره تو، به بسیج و بسیجی حمله ور شدند؟ چرا مردم عادی را کتک زدند و کشتند و اموالشان را به آتش کشیدند؟ مردم سؤال می­‌کنند که آیا این بود صداقت و اخلاق و خط امامی که از آن دم می­‌زدی؟ این گونه بود که همان اندک طرف­دارن هم از اطراف میرحسین پرکشیدند و آنچه باقی ماند، عوامل گروهک­‌ها و معدود کسانی (چند هزار نفر در کل ایران) که اساساً با نظام و اسلام سر مخالفت دارند، که باید گفت این تعداد اندک و این معاندین با نظام و اسلام مبارک میرحسین!

بار دیگر به تابلو مدعیان اصلاحات نگاه کنید! روی «دروغ ممنوع» خط قرمز کشیده‌اند نه روی «دروغ»! یعنی دروغ را ممنوع ندانسته­‌اند، بلکه «دروغ ممنوع» را ممنوع اعلام کرده‌ا‌‌ند، یعنی دروغ را آزاد می‌­دانند. این گونه است که با دروغ به میدان آمدند، با دروغ ادامه دادند و همچنان دروغ می‌گویند. دیدیم که دروغ دیرنمی‌­پاید و یادمان نمی­‌رود که دروغ­‌گو دشمن خداست.

نظرات 13 + ارسال نظر
یه منتظر چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.ashabe14.blogsky.com

سلام عید سعید غدیرخم مبارک

پست های کلیدی VOA در دست بهائیان بد سابقه
صدای آمریکا که روزی ادعا می‌کرد در میان ایرانیان 10 میلیون بیننده دارد. . .

منتظر نظرات شما درباره این آقایان به اصطلاح مدافع ملت هستیم

یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
با این که با نظراتت موافقم، استناد به تابلوی موجود در عکس چیز جالبی نبود وبیشتر به سوء استفاده از اشتباه طرف مقابل در جریان یک جدل شبیه بود.

رضا چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

باید پرسید پستهای کلیدی و اقتصادی کشور امروز دست کیست؟ اگر می بینی این آقا اینقدر سنگ احمدی نژاد رو به سینه می زنه به خاطر اینه که براش از نظر مالی داشته

یعنی چی برام داشته؟
:))

صمد چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام
خوب دقتی کردید. الان فهمیدید یا از همون موقع؟

سلام
نه همان موقع. حتی در خیابان به کسانی که تصویر "دروغ ممنوع، ممنوع" را در دست داشتند، موضوع را می گفتم و به شدت خجالت زده می شدند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

جالبه

باران شنبه 14 آذر 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

"با این که با نظراتت موافقم، استناد به تابلوی موجود در عکس چیز جالبی نبود وبیشتر به سوء استفاده از اشتباه طرف مقابل در جریان یک جدل شبیه بود. "
من هم با این نظر موافقم.

اشتباه کوچکی نبود. این همه به قول خودشان باسواد را جمع کرده بودند و اشتباه به این فاحشی!
جالب است که مدعیان اصلاحات خود و اذناب سر تا پا گنه کارشان را "کارشناس" می دانند و هزاران خدمت مفید و به ثمر نشسته را کارهای غیر کارشناسی می خوانند.
خوب است طرف داران صادق و ساده ایشان دقت کنند که این بنده های خدا چقدر کارشناس؟؟!! هستند!

طیبه شنبه 14 آذر 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.basijansarolzahra.parsiblog.com

سلام استاد
عالی بود مطلبتون مثل همیشه ببخشید که دیر خدمت رسیدیم.
التماس دعا.

سلام بزرگوار
از شما متشکرم.
محفوظ باشید.

امیر رضا یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 04:14 ق.ظ http://reza98m.persianblog.ir

وبلاگ زیبا و مفیدی دارید / قلم زنی در زمینه یادمان بسیج و شهدا کار بسیار سومدمندی است موفق باشید

ممنون. البته اشاره به یادمان کرده اید، شهدا برای یادمان و موزه نیستند. شهیدان و نام و مرام و یادشان زنده اند و ما هم در همان راه قدم برمی داریم.
به حول و قوه الهی.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

شاشیدم به اون مقالت و عکس تخمیت!

همین چند کلمه که گفته ای برای شناسایی ماهیت تو کافی است و همه دشمنان ما به اندازه تو شخصیت و فهم و کمال(!) دارند.

امیر رضا یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 08:38 ب.ظ http://reza98m.persianblog.com

جناب آقای مهندس عباس جعفری مقدم
به شما تبریک میگم به خاطر افتخاری که از دانشگاه جبهه و جنگ نصیب شما شده .
اما منم با شما بودم از جنوب تا شما از فاو تا بانه
ولی افتخار ماندن در جبهه و بودن در کنار شهدا افتخاری است که ما هردو همزمان بوسه برخاک و خونهای شهدای خود زدیم ولی افسوس که .....................................................کسانی اکنون بر جای شهدای ما دارند ریاست می کنند و به ما دستور می دهند که عرضه ندارند . و من متاسفم از بابت اینکه اکنون خان زاده ها جای شهدای ما و بیسجیان مارا گرفته اند . ما فقط یک رهبر تنها داریم با تعدادی بسیجی پیرو ولایت دستمال به دستان دیگه مارا راه نداند ......در کنار مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم . من خیلی متاسفم که به ما دیگر اجازه نمیدهند حتی با فرزندان شاهد هم در ارتباط باشیم . و آنها را با جنگ و جبهه آشنا کنیم .من متاسفم از اینکه.............................

سلام
اگر چه بنده تا پیش از جبهه رفتن همواره شاگرد ممتاز بوده ام اما قبول دارم که هر چه دارم از دفاع مقدس است. به خاطر معارف ارزشمند و معنویت بی نظیر جبهه ها عرض می کنم نه مثلا به خاطر افتخار ایثارگری و جانبازی و غیره.
-
اما عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به مردم بزرگ کشورمان برای همه باز است، چرا که بنده در عرصه های گوناگون حضور دارم و شاهدش هستم، حالا باید دید اگر کسی از خدمت منع شده، چه چیزی در پرونده اش ثبت است.
در مورد شما هم مشخص بگویید چه می خواستید انجام دهید که نگذاشته اند، چه کسی نگذاشته و دلیلشان چه بوده است.
اما اینکه شما می خواهید فرزندان شاهد را ارشاد!! کنید، با این شناخت ناقصی که شما از جبهه و رهبر و مردم بزرگ ایران (پیروان ولایت) دارید، خدا رحم کند. :)

ممرضا دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
با توجه به استدلال شما وبسیاری از مواردی که از قبل مشخص شده بود واقعا واژه دروغگو برازنده ی میرحسین موسوی است.
موفق باشید.مرگ بر آمریکا .-درود بر رهبر عزیزمان

سلام برادر
از عنایت شما متشکرم.
جان ناقابل ما فدای رهبر عظیم الشان انقلاب.

مازیار چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

من جزو آن چند هزار نفر در کل ایران هستم که با اسلام و نظام سر سازگاری ندارم . دوستانم هم جزو همین چند هزار نفرند . همکارانم هم جزو همین چند هزار نفرند .تمام اقواممان و اقوام اقواممان و اقوام اقوام اقوامان جزو همین چند هزار نفرند . هر جا هم که میروم از تاکسی و اتوبوس و سرکار و کوچه و خیابان هر که را که می بینم جزو همین چند هزار نفر است . مانده ام این چند هزار نفر چند نفرند که هر جا میرویم یکی از آنها را می بینیم و دوم این که بقیه کجا هستند ؟

اول شما ثابت کن الان در ایران هستی و به خاطر چند سنت پول خرد برای دشمنان ایران تو نت فعالیت نمی کنی تا بعد راجع به دروغ های بعدی است صحبت کنیم. هیچ نام و نشانی که از خودت نگذاشتی!
-
برای شما که دروغ گفتن آزاد است. مثلا هنوز عکس ترانه موسوی زنده را بالا می برید می گویید مرده است.
-
مردم خودشان در صحنه هستند و می بینند که دیگر اذناب دشمن و منافقین را به سختی می شود در جامعه پیدا کرد و همین چند هزار نفر به زور و تحریک و هندوانه زیر بغل گذاشتن، ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا در کنار تجمعات میلیونی حضور پیدا می کنند و به جز آن در متن جامعه اصلا به چشم نمی آیند.
-
خوب بود در مورد این تابلو دروغ آزاد و دروغ های چیزحسین هم نظر می دادی :)

مجنون کربلا شنبه 12 دی 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

خدا قوت

تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد